יום רביעי, 29 ביולי 2015

עלות חתונה ממוצעת בישראל

איך לאמוד עלות חתונה ממוצעת?


המצב הכלכלי הירוד בשנים האחרונות, המחאה החברתית, והמודעות הרבה לחשיבות של חיסכון ושליטה על ההוצאות, הביאה זוגות רבים למצב בו הם מתכננים בצורה הרבה יותר טובה והרבה יותר נכונה את החתונה שלהם, ועושים כל מה שביכולתם בכדי לעמוד בסכום הוצאות כמו עלות חתונה ממוצעת או אפילו פחות מכך. על פי נתונים שנאספו בשנה האחרונה, עלות חתונה ממוצעת בת 300 מוזמנים תעלה 100,000 ש"ח, כאמור בממוצע, שזהו סכום לא מבוטל כלל, אשר מרבית הזוגות לא מצליחים להגיע לכיסוי מלא שלו בעזרת המתנות מהאורחים בלבד. לכן, אם אתם רוצים לארגן את החתונה שלכם בצורה חכמה, ולצאת ממנה ללא דאגות כלכליות, תכננו אותה מראש בצורה חכמה ותוך חסכון בהוצאות עד כמה שניתן.

עלות חתונה ממוצעת בישראל
מברוק ארגון חתונות


הוצאות חתונה- הציבו לעצמכם גבולות 

הדרך הטובה ביותר לחסוך בהוצאות על עלות חתונה ממוצעת בישראל ולהפוך את ההוצאות שלכם להרבה יותר נמוכות, היא בעזרת הצבה של גבולות. עוד לפני שאתם מתחילים לפנות לספקים שונים או לאולמות אירועים, הגדירו את התקציב שיש ברשותכם אפשרות להוציא, והקפידו לעמוד בו. אם לאחר סגירת האולם, הצלם, התקליטן, סלון הכלות והדברים ההכרחיים הנוספים ישאר לכם כסף בתקציב, תוכלו להזמין אטרקציות נוספות, לשדרג את בר הקינוחים או להזמין כל פינוק אחר שתרצו. אך אם לא יישאר לכם כסף, עליכם לדעת להציב לעצמכם גבולות ולא להתפתות אחר הוצאות של כספים רבים שלא יהיה לכם מהיכן לכסות אותן.

תזמון נכון של יום החתונה


עוד דרך, יעילה במיוחד, לחסוך באופן משמעותי הוצאות חתונה הינה תזמון נכון של יום החתונה. יש הבדלים כספיים עצומים בין חתונות הנערכות בחורף לבין חתונות הנערכות בקץ, ובין חתונות הנערכות ביום ראשון בשבוע לבין חתונות הנערכות ביום חמישי. חתונה שתערך בחורף וביום ראשון תהיה הרבה יותר זולה, בעשרות אחוזים, מחתונה אשר תערך ביום חמישי בעונת הקיץ. לכן, אם אתם רוצים לחסוך ולקיים את החתונה שלכם תחת מגבלות תקציב, תזמנו את החתונה לתאריך מתאים אשר בו לא תשלמו הרבה יותר רק בשל היום או עונת השנה, דבר שבישראל הוא לא כל כך קריטי.

אתם לא אמורים לסבול מההכנות לחתונה שלכם!
בקרו באתר שלנו לפרטים נוספים וצרו קשר עוד היום!
www.b-mabruk.co.il